شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

اولین برف امسال هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

1391/12/19 20:52
نویسنده : مامان هانیه
411 بازدید
اشتراک گذاری

قربون دخترم بشم تو این برف چه ژستی گرفتهبغلبغلبغلبغل بغل  خبر خبربغلبغلبغلبغلبغل

 

 niniweblog.com

زبان زبانبدو بیا که یه عالمه عکس داریمزبانزبانزبانزبان

 

 

..................................سلام سلام..............صدتا سلام....................

خیلی خوشحالم

بالاخره یه برف درست و حسابی بام تهران سفید پوش کرد

 

جلو خونمون

جلو خونمون

با عزیز دلم امروز از صبح حسابی رفتیم برف بازی

اخه صنم جونم تا الان برف بازی نکرده بود خود برفم فقط تو برنامه های تلویزیون دیده بود

دختر نازم از خدای سفیدی ها میخوام و قسمش میدم به سفیدی و پاکی دانه های برف که همیشه بخت و اقبالت سفید باشه و همیشه شانس باهات باشه چرا که سفیدی ارزوهای من تو سفیدی سرنوشت توقلبماچ.....................امین

اینم عکسای خوشگل شاه صنم در پارک جلو خونمون در تاری17/12/91 صبح ساعت 11

داریم میریم برف بازیبه چی فکر میکنی عزیزماخ جون برف بازییییییی

دالی مامانی

ناز من

سفید برفی من

الوووووووووووعسل منمیخورمت گوجاباباپرنسس مامانپسر خاله بازی با برف چقدر حال میده

صنم جونم داره حسابی عمو شهرام برفی میکنه

 

پیشی کوچولو داره برف میاره شترق میچسبونه به مامان

 

سفید برفی مامان با ادم برفی

تیپ دخترم قربون

میمیرم واست

 

امیر محمد جون با شاه صنم در یک روز برفی

دختر قشنگم خلاصه نمیدونم این برف اولین برف امسال یا اخرین برف بگم؟

یا نمیدونم اسمش برف زمستانه بگم یا بهاری؟

 

ولی هرچی که هست تونستم باهاش برای امید زندگیم خاطره بسازم.............ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیــــرعلی (پســـرکــــ شیطـــون)
18 اسفند 91 8:49
ســـلام عزیزم ... ممنون از کامنتی برامون گذاشتی ... دخمــــل نـــازی داری ... خوشحال شـــدم از آشناییتون .... بازم میــــام پیشتــــ ...
مهسا مامان صدرا جونی
19 اسفند 91 15:59
ماشالله به صنم جون.خوشگل خانومیه واسه خودش.
مهسا مامان صدرا جونی
19 اسفند 91 16:02
صنم جون از شکلکهای دپارتمان شکلک استفاده کن.اونا خوشگلترن.تنوعشون هم بیشتره.
تو قسمت دپارتمان ها برو قسمت دپارتمان شکلک.
اونا خیلی نازن.اگر بلد نبودی بهم بگو.بگم چجوری بزاری.
بوووووووووس


مرسی عزیزم ممنون از لطفت حتما انجام میدم پسر گلم ببوس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکـــــ شیـطــــون)
21 اسفند 91 1:50
قـــــــربونتــــ برم امیــــدوارم مثل تکـــ تکـــ دوونه های برفــــ زلال و پاکـــــ بمونی ...
و از خدای بزرگــــ براتــــ بختــــی همچون برفـــــ سفید آرزومندم....
دوستتون دارم ...



عزیز دلم از خدا میخام که شازده پسرمون هم واسه خودش شاه مردی بشه دوستون دارم@};
آتیلا جون و مامان شیما
21 اسفند 91 13:30
جیگلتو خاله جون...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...
...
هانیه جون قالب جدید مبارک...


مرسی عزیز دلم راستی چطور؟