شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

سلام سلام سلام به بچه های شیرینم

1392/9/23 21:42
نویسنده : مامان هانیه
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خاله های خوب

وسلام به نی نی های ناز و خوشگلم

سلام دوباره به شاه صنمم که با به دنیا اومدن داداشی محبت و عشقم به صنمی هزار برابر شده

سلامی پر از عشق و محبت به گل پسر نازم که الان خیلی ناز و آروم لالا کرده

امروز که مینویسم روز 5 به دنیا اومدن امیر حسین عزیزم

من فدات بشم که این همه نازی

من عاشقتونم بچه های عزیزتر از جونم


ه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اب نبات
23 آذر 92 22:42
ســـــــــــــــــــــــلام عزیزم خیلی وقته سری به وبلاک نازنینت نزدم واااااااااااااااای چه قدر پستای جدید الهییییییییییییییییییی پسملی ناز به دنیا اومده مبااااااااااااااااااااااااااااااارک باشد انشاالله به سلامتی و همیشه تنی سالم داشته باشه این اقا امیر حسین دوستتون دارم مهربون من
آتيلا جون و مامان شيما
24 آذر 92 12:55
سلام هانيه جان... تبريك ميگم... ايشاا.. كه خدا صنم و امير حسين رو واستون حفظ كنه... شاهد موفقيت ها و خوشبختيشون باشيد... خيلي باهات تماس گرفتم از دو روز قبل زايمانته دارم پيام ميدم و تل ميزنم... ولي متاسفانه جوابي نتونستم ازت بگيرم... در هر صورت من وظيفه ي خودم دونستم كه به هر نحوي شده سراغ احوالتو بگيرم و تبريك خالصانه ام رو بهت برسونم... از روي كوچولوهات ببوس... مواظب خودتون باش... شیما جون عزیزم حسابی شرمنده شما شدم ولی سر فرصت باهات مفصل صحبت میکنم و حسابی جریاناتو واست تعریف میکنم ولی باز ازت خیلی ممنونم مرسی از این همه مهربونی روی ماه اتیلای ناز منو ببوس بدرود...
اشراق مامان علیرضا
2 دی 92 13:43
سلام هانیه جونم مبارک باشه اومدنه امیر حسین ایشالا همیشه کنار هم خوش حال و سالم زندگی کنین از شاه صنم و امیر حسین هم یکم عکس بزار ببینیمشون بابا سلام اشراق جون فدات شم عزیزم حتما میذارم سرم خیلی شلوغ به زودی یه پست طولانی میذارم
اب نبات
7 دی 92 13:33
مامانی مهربون زودی بیا از پسملی نازت عکسی بزار الهی خاله قربوووووووووووووووووووووووونش بره خدا نکنه عزیزم مرسی از لطفت فدات شم انشالله به زودی با یه عالمه عکس و ماجرا میایم
مرجان مامان آران و باران
9 دی 92 1:27
عزیز دلممممممممممممممممم دوست خوبممم همیشه شاد باشیدددد اول من یه جا دیگه نظر دادم یعنی تولد صنم خوشگلت اخه هر چی وبتو باز میکردم نمیشد تو گوگل سرچ کردم اون صفحه باز شد بعد قاطی پاتی شد همه چی ببخشید عزیزمم ولی بازم تولد پسر نازتوتبریک میگممم عزیزم
مرجان مامان آران و باران
9 دی 92 1:28
خصوصی هم داری عزیزم