شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

اخرین مطلب بدون حضور شاه پسری/بازگشت دوباره من همراه با ناز دخترم و ناز پسرم در بغلم

1392/9/18 8:42
نویسنده : مامان هانیه
594 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم الان که مینویسم حدود 28 ساعت به دیدارمون مونده مژهنیشخند

الان شما در هفته 38 و 4 روزگی هستیعینک

انشالله در 38 هفته و 5 روز قرار بیای بغل مامانی که دارم لحظه شماری میکنمبغل

و این اخرین مطلبی که من مینویسم و شما تو شکم مامانی هستی

انشالله از دفعع بعد هم شما هم ابجی جونت باهم تو بغلمینبغلماچبغلماچ

خواستم بگم خیلی دوستون دارمقلبقلب

تا پست بعدی که با یه عالمه عکس و حرفای گفتنی از تولد گل پسری و عکسایی از اخرین روز خودم برگردیمعینک

 

خدانگهداربامن حرف نزنچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)