شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

36ساعت به دیدارمان

1392/9/18 8:42
نویسنده : مامان هانیه
609 بازدید
اشتراک گذاری

امیر حسین عزیزم الان که دارم برات مینویسم کمتر از 2روز مونده که برای همیشه تو رو در اغوش بگیرم

البته از لحاظ روحی خیلی خستم اخه 4روز که شاه صنم خوشگلم که الهی من

فداش بشم تب شدید کرده و 4شب که من و بابایی خواب راحت نکردیم

از طرفی هم نگرونم که اگه خدایی نکرده تا 3شنبه دخترم بهتر نشه من با چه

دلی دو شب تنهاش بزارمنگران

گاهی اوقات با خودم فکر میکنم تاریخ زایمانمو کاش میتونستم چند روز عقبتر

مینداختم خیلی نگرونم پسر قشنگم از خداجون بخواه ابجی نازتو زود خوب خوب

کنه که من بتونم با خیال راحت برم بیمارستان

اگرم دکتر اجازه بده میخوام فقط یه شب بیمارستان بمونم نه 2شب اخه دکتر

من روشش اینه که 2شب نگه میداره

 

اینم از عکسای دختر نازم وقتی تب کرده بود

 

 

فدات بشم الهی

 

 

اینجا هم دختر نازم با بی حالی کنار تخت دادشی جون نشسته

عزیزمین هر دوتون نفسای من

 

 

 

خدایا به خداوندیت قسم هیچ پدر مادری رو از طرف بچه هاشون به ازمایش نکش

خیلی سخت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)