شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

درد دلهای مادرانه

1391/12/9 13:50
نویسنده : مامان هانیه
470 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر قشنگم عاشقانه ای برای تو..........

 

 فدای خندهات

عزیزتر از جانم هستی من اگه تو نباشی من نیستم

وجود من مثل یه نخ بادبادک تو دستای کوچک تو اگه ولم کنی میرم و میمیرم

دختر خوشگلم الان که واست این عاشقانه رو مینویسم ساعت 12.30نیمه شب ولی دلم میخواد بنویسم

بنویسم برای کسی که دلیل بودنمه برای کسی که انگیزه ای برای زنده بودنمه

بوس بوس بوس بوس بوس

دختر زیبای من من از خدای مهربون که تو فرشته کوچولو رو به من داده و من همیشه شکرگزارش هستم چند تا خواسته دارم که میدونم همشونو براورده میکنه چون وقتی بزرگترین خواستم تو بودی که بهم داده مطمینم بقیشم حتما میده...........

1.خداجون همه بچه ها رو همیشه سلامت نگه دار  دخملی منم بین اونا وحتی اونایی رو هم که کوچولو مریضن لباس عافیت تنشون بکن............امین

2.خدای بزرگ منو و بابایی رو پیشمرگ دخمل عزیزتر از جانمان بکن..............امین

3.خدایا همه نی نیهارو خوشبخت بکن دخمل منم بین اونا..........امین

4.خدا اشالا یه همسفر خیلی خیلیییییییییییییییییی خوب قسمتت کنه.........امین

5.هیچ وقت اشک به چشمای معصومت نیاد...................امین

6.در کل همه خوبیهای دنیا رو مثل  سلامتی ثروت قدرت حرمت و....را از خدای مهربان واست میخوام

میدونم خدا دعای مادرا رو حتما و زود جواب میده...انشاالله

 نفسم

دختر نازم ارزو دارم انشالله زود بزرگ بشی با هم بریم بیرون با افتخار به همه بگم که دختر منی عسل منی عمر منی جون منی

ولی ازت میخوام که هیچوقت ترکم نکنی هیچوقت چون همیشه در حد توانم سعی میکنم که مادر خوبی برات باشم اگه هم نباشم سعیم میکنم

سعی میکنم که همه نیازاتو براورده کنم

من هر سختی رو به خاطر تو به جون میخرم چرا که همه سختیها با تو به راحتی اب خوردن میشه

عزیزتر از جانم زیاد وقتتو نمیگیرم فقط بدون که تو و بابای عزیزت که عشق منه; به زندگی من امید میدین به من زندگی میبخشین

عاشق هردوتاتونم عزیزای من بوس بوس بوسماچماچقلبقلب

 هتلی در اصفهان مهرماه 90

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)