شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

خرید ی=عید واسه سال جدید92

1391/11/28 14:21
نویسنده : مامان هانیه
349 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم دیگه چیزی به سال نو نمونده تقریبا یه ماه واسه همین دیروز با بابایی رفتیم واست لباس و کفش نو بخریم

باباجون پیشنهاد داد که واسه شاه صنممون که از هرچیزی تو دنیا واسش باارزش هستی حتی طاقت یه قطره اشکتم نداره بریم و لباس عید بخریم

اخه دختر خوشگلم نزدیکای عید نباید خریدامونو نگه داریم چون اولا هرچی جنس اشغال میارن بازار و درثانی خیلی هم شلوغ میشه

واسه همین ما دیروز رفتیم واسه خرید لباس عید شما

پنج شنبه بعدظهر باباجون باهام تماس گرفت که بیا بریم خرید منم رفتم دنبال بابات از اونجا با هم رفتیم

واست حسابی لباس خونگی گرفتیم که البته چون مصادف با روز ولنتاین هم بود یعنی روز عاشقی روز عشق من به تو عشق من به بابات واسه همینم منم چند دست لباس واسه عشقم خریدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دختر عمه معصومه
29 بهمن 91 20:36
عکس با لباس نو گرفتی حتما بذار تا ببینیمت صنم جون


حتما دخترعمه باز کاملترش میکنم این صفحه رو
مرسی که سر میزنی
اتیلا جون ومامان شیما
11 اسفند 91 15:38
الهی قربون صنم جون
مامانی دخترمون اینقدر ماه که هر چی بپوشه بهش میاد
حالا با صلیقه یخوب شما هم که الان چ شکلاتی شده با لباسهای نو ...
دست مامان بابای مهربون درد نکنه...


خاله جون خوش اومدی خیلی وقت بود تشریف نیاورده بودین از روی ماه دوست خوبم یه ماچ ابدار بردار