شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

دخترم خانم شده میره مهدکودک

1392/2/1 15:28
نویسنده : مامان هانیه
362 بازدید
اشتراک گذاری

جون مامان

عشق مامان الان چند وقتی ما رو کشتی که امیرمحمد میرو مدرسه اتیه میره مدرسه من نمیرم

من و بابایی هم تصمیم گرفتیم که امتحانی از 20فروردین ببریمت

ولی من فکر میکردم بهونه میگیری نمیتونی بمونی بدون من(چقدر خودمو تحویل میگیرم) اخه 6ماه پیشم

خیلی میخواستی بری منم بردمت ولی بیتابی کردی و بدون من نموندی منم دیگه نبردمت تا امروز

امروز صبح که بردمت خیلی راحت رفتی منم نشسته بودم پیش مدیرتون که از دوربین نگات میکردیم

خیلی راحت گرم گرفتی بعدشم نمیومدی برگردی ما هم ثبت نامت کردیم

البته قبلش بردمت ارایشگاهههههههههههههههه

اینم عکسای اولین روز مدرسه شما

عمر منصنم جون و بابایی در حال رفتن به مهد

عشق من

                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشقتم

 

خرابتم

فندق من                                                                             فداتم  

 

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اب نبات مامانی و بابای
1 اردیبهشت 92 17:28
سلام عزیزم دخمل ما دیگه برای خودش خانمی شده وااااای چه ناز شدی عزیزم دست مامانی درد نکنه که بردتت ارایشگاه تا خوشگل و ناز بشی ..راستی مهد رفتنت مبارک ..مامانی مواظب دخمل ما باش


مکرسی عزیزم انشالا شما هم به زودی نینیتو بگیری بغل
مرسی بهمون سر میزنی