شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

رفتیم ارایشگاه

1392/2/1 16:02
نویسنده : مامان هانیه
347 بازدید
اشتراک گذاری

موهای عسلکم کوتاه کردیم خیلی جیگل شد

مبارکت باشه نازی مامان

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

عزیزم دیگه نمیذاشتی موهاتو مرتب کنم اخه بلند شده بود برس کشیدنشم سخت بود حتی شستنش

ولی من اصلا نمیخواستم کوتاه کنم خودت باعث شدی تنبلیتکلافه

خلاصه رفتیم ارایشگاه مامانی یه مدل ناز واست انتخاب کردم البته خیلی خانم نشسته بودی همشم به

خاطر عشق مهدکودک یا به قول خودت مدرسه بود

 

این مدل واسه دخترکم انتخاب کردم

مبارکت باشه عزیز دلم

 

                               دل من              

 

 

موهای خوشگلت

موهای خوشگلت

خدا از چشم زخم بد حفظت کنه

وای که دخملم چقدر شیرین شد

بوووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اب نبات مامانی و بابای
1 اردیبهشت 92 17:29
لیلا
2 اردیبهشت 92 1:49
سلام ماشاالله چه فرشته نازی دارید. خدا نگه دارش باشه.


مرسی گلم
آتيلا جون و مامان شيما
2 اردیبهشت 92 19:40
الهي بگردم...
صنم جون خاله مباركه....
مثه ماهي ماشاا...
هاني جون دخملت بزرگ شده ميخواد مستقل باشه...
خيلي كار خوبي كردي فرستاديش مهد...
Buuuuuuuuuuus.... 


مرسی خاله جون ولی خداکنه بره نمیدونم چرا میگه نمیرم
مامان کوچولو
8 اردیبهشت 92 15:44
سلام عزیزم ممنون ازینکه به ما سر زدی بازم بیا اونورا در ضمن لینکت کردم گلم دوست داشتی منم لینک کن
دختر عمه معصومه
18 اردیبهشت 92 8:26
سلام
بار اولش بود موهاش کوتاه میشد، نه؟
خوشگل مشگل شده بلا
ما شالله خانومی شده. بزرگ شده. مهدم که میره. اصلا یه وضعی
ان شالله دانشگاه صنم جون
دلم برات تنگ شده

به مامان و بابا سلام برسون


سلام دخترعمه
چطوری؟بابا خبری ازتون نیست منم مزاحم نشدم گفتم حتما مشغولی
اره عزیزم بار اول موهاشو کوتاه کردم

انشالا عزیزم انشالا

دل ما هم برات تنگ شده زودی بیاین ببینیمتون
سلام برسون میبوسمت
مامان زهرا
11 خرداد 92 3:22