شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

تولد پسر عزیزترین دوستم

1392/2/10 16:20
نویسنده : مامان هانیه
376 بازدید
اشتراک گذاری

اتیلای عزیزم عشق خاله تولد 1سالگیت مبارک

عسیسم 

 

انشالا صدسال در صحت کامل

 

زیر سایه مامان مهربونت و بابا عزیزت زنده باشی

 

انشالا در کلیه مراحل زندگیت موفق باشی

 

دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه

 

niniweblog.com

اتیلا جونم من دست قلمم مثل مامان مهربونت خوب نیست

 

فقط خواستم خیلی ساده وار بهت بگم عاشقتم و اولین بهار

 

سبز زندگیتو تبریک بگم به امید

 

انکه صد و چهل بهار دیگه هم بگذرونی

 

ماچدوست دارم خاله جونقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اب نبات مامانی و بابای
10 اردیبهشت 92 16:21
تولد تولد تولدت مبارک انشالله همیشه سالم و تندرست باشه این فسقلی ما...


مرسی گلم انشالا نی نی شما هم
آتيلا جون و مامان شيما
17 اردیبهشت 92 11:52
واي هانيه جون...
مرسي عزيز دلم...
فداي مهربونيهات بشم من...
خيلي خوشحالم كردي...
و همچنين شرمنده...
خيلي دوستون دارم...
بوووووووووووس...


عزیز دلم این حرفا چیه اینا که چیزی نیستن این یه هدیه ناقابل راه دور بود
انشالا اصل کاری زمونی که فسقلی رو از نزدیک ببینم و بخورمش