شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

تو عشق منی

1392/2/23 0:37
نویسنده : مامان هانیه
453 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

عزیز دلم سلام

سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت

دختر نازم میخوام باهات حرف بزنم دردو دل بکنم طلب بخشش بکنم

اخه تازگی ها خیلی بد خلق شدم کم تحمل شدم یادم میره که از دریچه تو به زندگی نگاه کنم

یادم میره خواسته های تو واسه من خیلی کوچکه در حالی که واسه تو بزرگترین

فراموش میکنم تو هنوز خیلی کوچکتر از انی که منو بفهمی درواقع این منم که باید بفهممت

درحالی که بعضی اوقات خودم رو به نفهمی میزنم و انتظار بیخود و بیجا دارم که تو منو بفهمی

مسخرست نه؟نگرانسوال

پس به خاطر جسارتها و بی انصافی هایی که در حقت کردم به خاطر چشم غره هایی که

هراز گاهی......................شرمندم

منو ببخش

دختر عزیزتر از جانم خودت میدانی که دست خودم نیست حتما میپرسی پس دست کیست؟

باید بگم نمیدونم فقط میدونم تقصیر ما نیست............

الهی دور سرت بگردم شاه صنمم منو ببخش به خاطر همه بدی هایی که کردم همه قصورهایی که در حقت روا داشتم

ولی بدون هیچ کدوم از ته دل نبوده و نیست شاید فکر کردم عمل مثبت انجام میدم در جهت

تادیب فرزند عزیزتر از جانم در حالی که زخمی بوده بر قلبم و عذابی بوده بر جانم

حرف اخر اینکه اگه نتونستم مادر خوبی برات باشم و نیازهاتو براورد کنم منو ببخش عاجزانه التماست

میکنم....بدون که همیشه سعیم بر انست که برایت بهترینهارا بکنم

و هیچ گاه فراموش نکن که اینجا مادری داری که همیشه به عشق تو زندست و به امید تو نفس میکشه

و حاضر زندگی و جونش هزاران بار بهت بده

همیشه رو من حساب کن عشق زندگیم

من بی تو هیچم..........................................همیشه سلامت و شاد باشی نفسم......امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

bazarbashi.com
23 اردیبهشت 92 1:24
با سلام ::ابزار تقویم فارسی برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها:: به وسیله این ابزار قادر خواهید بود تا برای کاربران خود یک تقویم زیبای فارسی به نمایش بگذارید. آدرس وب سایت:http://www.bazarbashi.com/page/calendar با تشکر
خاله شادي مامان آرين
27 اردیبهشت 92 2:16
هانيه عزيزم سلام
عزيزم دست گلت درد نكنه كه به آرينم سر ميزني
ممنون از همهي مهربني ونظرهاي قشنگت
عزيزم احساسي كه تو داري رو همهي مامانا حتماً تجربه كردن منم اولا همين جوري بودم صبرم كم بود بعد عذاب وجدان ميگرفتم ولي دو تا كتاب از بين همهي كتابايي كه خوندم واسم خيلي مفيد بود يكيش مادر كافي يكي هم تربيت بدون فرياد حالا با اينكه همه ميگن آرين خيلي بازيگوشه ولى من اصلاً به چشمم نمياد خيلي راحت باهاش كنار ميام و از هم لذت ميبريم تو اگه وقت داشتي ازشون استفاده كن
از اون لپاي صنمم يه گاز محكم بگير واسم بهش رحم نكن


عزیزم خاله شادی گل شما خیلی لطف دارین
مرسی از راهنمایی خوبت
حتما وتی امتحاناتم تموم بشه میخونمشون
راست میگی نی نی هامون که گناهی ندارن ما کم تحمل شدیم
مامان کوچولو
27 اردیبهشت 92 19:31
ای جونم که چقد نازی شما خاله جون

مامانش خو اذیتش نکنن دیگه گونا داره


خاله جونی باور کن مامانش گنا داره
لیلا
29 اردیبهشت 92 13:39
سلام ماشاالله چه عروسکیه حتما براش اسفند دود کن


مرسی عزیزم ممنون
شما لطف دارین
آتيلا جون و مامان شيما
30 اردیبهشت 92 11:59
صنم جون خاله سلام...
قبون روي ماهت بشم من...
ديركرد خاله رو ميبخشي ديگه..
ب ماما گفتم يكم درگيرم ،از ماما بپرسي ميگه بهت...
العي فدات شم مامانو خسته كردي آره...!؟
شيطوني ديگه ماشاا...
نه ماما خسته نميشه ببين چقدر ناراحته اگه تو دلت بشكنه...
من ميدونم چقدر دوست داره...
با سن و سال كمش همه درد سرها و سختي هاي مادر شدن رو به جون خريد واسه خاطر كي...!؟
واسه خاطر گلش كه از همه دنيا بيشتر دوسش داره...
صنم كوچولو،عروس خوشگل
آرزو ميكنم كه ايشاا... شما هم طعم شيرين مادر شدن رو بچشي و بفهمي كه ماما بودن چقدر سخته و چقدر از خود گذشتگي ميخواد و بدوني كه ماما چقدر عاشقته...
دوستون دارم...


شیمای عزیرم خواهر دلسئز و مهربونم مرسی از این همه محبت
خیلی دوست دارم یه احساس وصف نشدنی
مرسی واسه ارزوی قشنگت
بهترین و مهمترین ارزوی قلبی منو گفتی
مرسی از این همه احساسات قشنگ
خیلی دوست داریم اتیلای خوشگلمم که عزیز دلم
فدای هر دوتون بشم