شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

خبری از جنس شادی از جنس خوشی برای کلبه گرممان

1392/3/2 23:52
نویسنده : مامان هانیه
316 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دختر نازم نور چشمانم عزیزتر از جانم یه خبر خوب برات دارم

 

 

داره یه عضو جدید به خانواده صمیمیمون اضافه میشه تا گرمای این

 

خونه رو بیشتر کنهبغل

 

داره واست یه ابجی یا یه داداشی میاد شما هم ابجی خوشگله ابجی

 

بزرگه میشینیشخند

 

جنسیتش برام مهم نیست فقط میخوام که سالم و صالح باشههورا

 

دوست دارم شما دوتا خیلی هوای همدیگرو داشته باشین صمیمی

 

باشین عشق همدیگه باشینقلب

 

اونوقت که منم خیالم راحت دوستون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم

 

کمهماچ

 

 

ادرس فعلی نورچشمانم

 

 

www.noresideh.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
2 خرداد 92 2:37
وااااااااااااااااااااای هانیه جوووووون خیلی بهتـــــ تبریکــــ میگم ...
امیدوارم به سلامتی فارغ بشی...



مرسی زینب جون انشالا قسمت شما هم بشه
از روی ماه امیر علی جونم ببوس
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
5 خرداد 92 11:36
طراحی اختصاصی تقویم و قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 13:42
مباركه عزيزمممممممم


مرسی خانمی ممنون از حضور گرمت
مهسا مامان صدرا جونی
6 خرداد 92 15:24
وااااای هانیه جونم مبارکه عزیزم.
شرمنده خیلی وقت بود ازت بیخبر بودم.
انشالله یه نی نی خوشگل و سالم بدنیا میاری


مرسی مهسا جون لطف داری
نه عزیزم این چه حرفی میدونم درگیر بودین
انشالا قسمت شما
فرزانه مامان آرین مهر
7 خرداد 92 12:15
سلام ممنون از اینکه به وب ما سر زدید خدا شاه صنم عزیز را براتون حفظ کنه برای نی نی تو را هیتون هم تبریک میگم انشالله به خیر وخوشی


مرسی عزیزم
خدا نی نی شما رو هم واستون حفظ کنه خیلی ناز
مامان آرمينا
7 خرداد 92 21:01
مباركه عزيزم انشالله سالم و صحيح به دنيا بياد مرسي كه بهمون سر زديد
مرسی گلم
خواهش میکنم عزیزم