شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

عشق ما تو راه1

1392/5/2 12:54
نویسنده : مامان هانیه
416 بازدید
اشتراک گذاری

٥شنبه صبح 22فروردین بدون قصد فقط واسه اینکه بفهمم باردار نیستم یه بیبی چک گرفتم...........

با خیال اینکه باردار نیستم فقط چند روزی تاخیر دارم ببی چک گرفتم 5ثانیه نکشید که دیدم هر دوتا خطش قرمزب شدن

وای خدا چی دارم میبینم من همش 1روز بود که تاخیر داشتم یعنی به این زودی نشون میده؟

تو حامکلگی اولم تا 4هفتگیم نشون نمیداد

صنم جونم تو مهد بود زودی حاضر شدم رفتم ازمایش دادم ساعت10صبح بهم گفتن 12 اماده میشه

11.5فوری رفتم جواب گرفتم دیدم بله مثبت خانم دکتر گفت ولی 10تا از رنج طبیعیش بالاست 4روز دیگه

بیا دوباره که ببینیم این رنج اگه حامله باشی باید بالاتر بره اگر نه شاید تغییرات هورمونی داشتی

ولی تو دلم مطمین بودم که مشگلی ندارم حاملم

تا 5روز دیگه باید صبر کنم که خیالم راحت بشه١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)