شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

وقتی بابایی فهمید

1392/5/2 12:53
نویسنده : مامان هانیه
402 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان به بابایی گفتم که شما تو راهین..................

 

خوشگلم به بابایی گفتم اونم چی وقتی تو مغازه بود پشت تلفن

نمیدونی چقدر ذوق کرد هی قسمم میداد که شوخی نمیکنی؟

اونقدر خوشحال شده بود که در حین صحبت با من یه مشتری اومد که که یه تخفیف شیرین بهش داد

مپل اینکه بچه اولش بود همچینی ذوق کرد

اخه بابایی شما بهترین باباست صبور عاشق متحمل عاطفی مهربون یه بابای فداکار

بابایی ما رو خیلی دوست داره خیلی زحمت میکشه ما هم باید قدردان زحماتش باشیم

3تا بوس از ما 3تا به بابایی ماچماچماچماچمن 2تا بوسیدمتخجالت

بعضی اوقات حسادتم میشه به شماها که بابایی این همه مهربون بعضی اوقاتم خیالم راحت میشه که

اگه روزی نباشم یه بابای مهربون دارین

اون شماها رو بیشتر از من دوست داره یا شایدم عشق اون خیلی قویتر که من اینجوری حس میکنم

خالصانه میپرستیمتون کوچولوهای من و بابایی

خلاصه شب که بابایی اومد دیدم تو دستش گل و شیرینی گرفته که اینم از عکساش

شیرینی

گل مورد علاقه مامان

گل و شیرینی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)