شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

سونوگرافی 4

1392/8/14 20:18
نویسنده : مامان هانیه
592 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم 30 شهریور رفتم پیش یه دکتر متفاوت که خیلی تعریفش میکردن وقتی شما رو دید همه جاتو دقیق بهم نشون داد و گفت که 27هفته ای هستی و وزنت 1کیلو و 200 گرم

بخورمت الهی پسر نازم خیلی دوست دارم

ولی دیگه پیش این دکتر نمیرم زیاد خوشم نیومد ازش

همون دکتر خدم خیلی عالی خدا سلامتش کنه

و اما از شیطنتای جنابعالی بگم مثل ماهی فقط از این ور به اون ور در حرکتی خیلی شیطونز میکنی

اخه فعلا خوب جات بزرگ تا چند هفته دیگه جات تنگتر میشه پهلوون کوچولوی مامان 

الهی فدای دوتا عشق خودم بشم شاه صنم و امیرحسین عزیزم شماها نفس من هستید شما دوتا امید من 

به زندگی هستید من بدون شماها هیچم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)