شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

اولین نشانه بودن فرشته کوچولو تو شکم مامانی

1392/5/2 12:53
نویسنده : مامان هانیه
540 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تقریبا 2هفته ای میشه که صبحا خیلی زود از گرسنگی از خواب بیدار میشم تا یه چیزی نمیخورم خوب نمیشم

اخه حالت تهوع واسم میاد

امروزم  یعنی ٢٣ اردیبهشت ٩٢اولین تهوع رو داشتم ساعت 12.20ظهر داشتم با مامان سیما تلفنی صحبت میکردم که یه حالت تهوع

شدیدی سراغم اومد و بلافاصله رفتم ........... روم به دیوارخجالت

واسه چند دقیقه بی حال شدم تو این فاصله هم ابجی جونت اومده پیشم میپرسه مامان چی شد  طفلک

نگرانم بود زودی هم اومده گوشی رو داده به دستم که بابایی رو بگیر بهش بگم مامان اووووووو کرد

بابایی هم کلی بهش سفارش کرده که مراقب مامانی باش

اینم اولین نشانه اومدن شما عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان صدرا جونی
21 مرداد 92 23:43
شکر خدا که نی نی گلت سالمه هانیه جون. انشالله یه بارداری راحت داشته باشی و یه نی نی گل مثل صنم جون به دنیا بیاری.