شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

هفته 33

1392/8/14 20:32
نویسنده : مامان هانیه
419 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم امیر حسین عزیزم امروز 11 ابان 33 هفتگیمون تموم شد ماشالا به شما خیلی شیطون 

دیگه حتی موقع خوابم نمیتونم راحت بخوابم سنگین شدم نمیتونم تکون بخورم کمر درد شدید دارم از یه

طرفم شما فقط میای سر معدم پایین نمیری منم نمیتونم بشینم

الان یک هفتست که اومدیم خونه مامان سیما جون بیچاره رو خیلی اذیت میکنیم همیشه باید قدردان 

زحمتای مامان سیما باشیم یادت نره پسر گلم حتی وقتی واسه خودت مردی شدی انشالله تو و خواهرت

باید همیشه به یاد داشته باشین که مامان سیما به گردن هممون خیلی حق داره حتی بیشتر از من که 

مامانتون هستم همیشه باید قدردان زحمتای مامان سیما جون باشید هیچوقت بی احترامی نکنین بهش

هیچوقت دلشو نشکنید چون اهش دامنگیر هممون میشه هرچند مامان سیما اونقدر مهربون که هیچ وقت

از دست ما ناراحت نمیشه

مامان عزیزم دوست دارم منو به خاطر همه نادونی هام ببخش تو یه فرشته ای تو بهترین مادر دنیایی

معنای واقعی مادر رو فقط با وجود تو درک کردم

مادرم منو ببخش عاشقانه میپرستمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)