شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

تاسوعا و عاشورای امسال 92

1392/9/13 0:40
نویسنده : مامان هانیه
448 بازدید
اشتراک گذاری

امسال از عصر تاسوعا دخترم تب کرد و استفراغ

عصری بابا علی زحمت کشیدو اومد رفتیم دکتر که خدا رو شکر با ادامه داروها

حال دخترم بهتر شد

ولی شب تاسوعا من تب و استفراغ گرفتم شب ساعت 3 با همسری که تازه از هییت برگشته بود و باباعلی رفتیم بیمارستان

بعد از تزریق یه امپول جانانه برگشتیم و بهتر شدم

ولی از فرداش همه مریض شدن خواهرم سمیرا شوهرش

فرداش پسرش بعد بابام اخرشم خواهرم اتیه جون و........

امسال همه مریض بودیمناراحت

ولی با این حال خدا رو شکر نذر مامانم و ادا کردم ممنونم از خدا

اخه مامانم خیلی رو ادا کردن نذرش حساس و وقتی به موقع انجام میده اعصابش اروم

 

اینم از عکسای دختر نازم موقع درست کردن شعله زرد

 

 

فدات بشم عزیزم انشالله تا صد سال زنده باشی و هر سال شعله زرد

هم بزنی عزیز دلم

 

 

 

صنم جون و پسرخاله امیر محمد در حال درست کردن نذری مامان سیما

انشالله عزیزای دلم همیشه سلامت باشین و زنده باشین امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)