شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

عکسهایی از اتاق خواب دخترم/ادامه خریدهای پسرم

1392/9/18 8:30
نویسنده : مامان هانیه
770 بازدید
اشتراک گذاری

الان که مینویسم خدا رو شکر حال ناز دخترم بهتر تبش پایین اومده واسه همین

فکرو خیالم راحت تصمیم گرفتم چندتا عکس برای بچه های خوشگلم بزارم

اینا عکسای یه بلوز و کلاه بافت خوشگل که مامان بزرگ

خودم زحمتشونو کشیده واسه شاه صنمم

ممنون مانو جون

و چندتا عکس از اتاق شاه صنمم

و این ماشین خوشگل که رنگش به انتخاب شاه صنمم

کادوی تولد امسال دخترم بود(تولد 3سالگی)

و .................

این چند دست لباس باز زحمت مامانبزرگ خودم ولی اینبار واسه

امیرحسین جانم

و............

سرویس لحاف تشکای گل پسری

که خودم تو ارومیه واسش تدارک دیده بودم

این سرویس تو تخت پارکش

این زیر انداز تعویض

و..............ست مسافرتی

بعلاوه یه قنداق فرنگی دیگه که ست

لحاف و تشک مسافرتی

پایان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)