شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

وقتی برای اولین بار عطر نفسهات در خونمون پیچید

1391/11/28 13:45
نویسنده : مامان هانیه
391 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی برای اولین بار عطر نفسهات در خونمون پیچید.....................................

 

بقیه در ادامه مطلب

 

 

دخترم برای بار اول تو خونمون حموم کرده الانم لالا کرده 

دختر خوشگلم وقتی برای اولین بار با هم دیگه اومدیم خونمون تو بغلم بودی من نوعی احساس تملک میکردم

 

دوست نداشتم حتی یک لحظه ازت چشم بردارم چه برسه به اینکه به کس دیگه بدمت

اوردمت خونه خودت بعد اینکه همه بدی ها و چشمای بد زیر پاهای نازت قربونی کردیم اوردمت خونه

خونه ای که تا ابد مال تو متعلق به تو حتی اگه صدتا هم خونه و کاخ داشته باشی اینجا همیشه متعلق به تو

همیشه تا به ابد حتی انشاال....زماتنی که صد ساله بشی باز این خونه متعلق به تو

عزیز دلم وقتی بزرگ شدی با همه مشکلاتی که در زندگی واسه همه پیش میاد بدون که با کمال ارامش میتونی به این خونه پناه بیاری

دختر زیبای مامان بدون هر کجا که من باشم اونجا خونه غمهای تو انشال..... که وقتی بزرگ میشی هیچ

غمی نتونه دلت به درد بیاره ولی زندگی بالا و پایین زیاد داره بدون هروقت غمی داشتی دردی داشتی

همشو به من بده با کمال میل پذیرای غم و غصه تو هستم ولی شادیهیتو واسه خودت نگه دار به من

فقط گوشه لبخندت رو نمایان کن که دلشادم به گوشه لبخندی از تو تا دنیا برایم بهشت بشه

دخترم اشک تو چشمام حلقه زده البته از شوق به قول معروف اشک شوق .شوق داشتن تو

 

خلاصه 2روزت که بود اوردمت خونه اول بردمت اتاق خودت همه جاشو بهت نشون دادم تو هم چشای

خوشگلتو باز کرده بودی حسابی امار میگرفتیچشمکای شیطون

بعدش مامان سیما برای بار اول بردت حموم وای که چقدر ناز شدی مثل برف سفید شدی عسلک مامان

اصلا هم گریه نکردی خیلی اب دوست داشتی حتی الان که 2.5 بازم اب بازی دوست داری عاشق حمومی

از حموم که اومدی بیرون حسابی بعدشو لالا.............      

خاله اتیه جون و پسرخاله جون و صنم جون

         صنم جون با پسرخاله خوشگل وبابایی                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)