شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

روز پدر مبارک

1392/3/4 10:29
نویسنده : مامان هانیه
285 بازدید
اشتراک گذاری

پدر مهربانم ای که در همه پستی ها و بلندی های زندگیم پناه دل

بیپناهم بودی و هستی دوستت دارم بی اندازه

بر دستان زحمتکشت بوسه ها میزنم

خدا هیچ لحظه ای از زندگی ام را بدون شما نگذراند

 

پدر و مادر عزیزتر از جانم بوسه ها بر دستان زحمتکشتان میزنم

 

همسرم مرد زندگیم تو بهترین همسر و پدر روی زمینی

عاشقتم تا به ابد

ممنونم به خاطر تمام زحماتی که برای ما میکشی

عاشقانه هایم را همیشه از عمق وجودم تقدیمت میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
4 خرداد 92 3:35
بابا حمیــــــــد روزت مبارکــــــ ...



مرسی عزیزم روز بابایی شما هم مبارک
مرجان مامان آران
10 خرداد 92 1:40

خدا صنم خوشگلو حفظ كنه عزيزمممم


مرسی گلم خدا اران جونم حفظ کنه
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 خرداد 92 2:54
هانیه جونم بخدا بعد از اینکه قالب وبلاگم و عوض کـــردم یکســری از لینک هام پریده ...
دوباره لینکتون کردم عزیز دلم. ...



مرسی عزیزم
ممنون از لطفت
مامان نفس
11 خرداد 92 5:38
سلام هانیه جون خدا دختره خوشگلتو واست نگه داره

فدات شم سوال کرده بودی که هفته ی چند جنسیت معلوم شد هفته ی 16 رفتم و معلوم بود






گلم مرسی خدا فس شما رو هم حفظ کنه

ااااااااااااا راست میگی؟


مرجان مامان آران
13 خرداد 92 11:13
گذاشتم خصوصي عزيزم
مامان آتنا جون
17 خرداد 92 0:15
سلام خواهر مهربونم هانیه جان از اینکه تو لحظه هات بیاد دخترم ومن بودی سپاس گذارم
امیدوارم در کنار شاه صنم جون و همسرت همیشه شاد و سلامت باشی
التماس دعا
صورت دختر نازت رو از طرف من و آتنا جون ببوس


عزیزم همین که اتناجون و همه بچه ها همیشه شاد و خندون باشن واسه من کافی
من کاری نکردم انشالا همیشه سلامت و خوش باشین
روی گل دختر ماهت ببوس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
21 خرداد 92 14:53
ممنون عـــزیزم ... ســلامتــ باشیـــــن ... آره مناظــــر خیلی قشنگی داشتـــ ... به قول تو واقعا حیفـــ ... مــــــرسی فدات شم تو هم صنم جووووون و ببوس...
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
25 خرداد 92 11:37
آره دیگه موهاش خوب میشه ...
موهای بچه گیااااااش بود ///
بوووووووووس

پس کی آپـــــــــ میکنی خانم خانمــــــا



زینب جونم به زودی
الی مامی آراد
28 خرداد 92 12:33
ماشالله چه پرنسس نازی دارین خوشحال میشم پیشمون بیاین و با هم دوستهای خوبی بشیم


حتما گلم