شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

ما داریم میریم

1392/3/31 13:48
نویسنده : مامان هانیه
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام..........................نیشخند

دوستای خوبم اومدم بگم ما داریم واسه یه مدت طولانی میریم شهرمون

اخه اونجا میتونم استراحت بیشتری داشته باشم

فردا بعدظهر حرکت میکنیم و احتمالا تا اخر تابستون نمیایم

اونجا هم دسترسی به اینترنت ندارم واسه همین شرمندتونم حسابی

بغلبغلبغلبغل

راستی چهارشنبه هم رفتم سونو و ازمایش nt که خدا رو شکر خوب بود دکترم هم از وضعیتم راضی بود خدا رو شکر اضافه وزنم کم بودنیشخند

راستی تو ماه  خرداد یه عالمه تولد داشتیم که اگه بتونم بعدا عکساشونو میذارم

6خرداد تولد عشقم حمید جونم که 39سالگیشو تموم کرد انشالا تولد 390سالگیت عشقم

 

 

22خرداد تولد خواهرزاده عزیزم امیر محمد جان که 7سلالگیشو تموم کرد انشالا تولد 100سالگیت خاله جون

و اما

.

.

.

.

.

.

.

ني ني شكلك

23خرداد تولد خودم هورااااااااااااااااااااااهوراهوراهوراهوراهورا

امسال بعد چند سال متوالی اولین سالی بود که به لطف انتخابات روز تولدم امتحاناتم تموم شده بود امتحاناتم 19 خرداد تموم شدن

خود خوشگلمم زبان22سالگیمو تموم کردم انشالا تولد 120سالگیمدلقک

 

و اخرین تولد

25خرداد تولد خواهر بزرگم سمیرا جان(مامان امیرمحمد)که 31 سالگیت مبارک انشالا تولد 120سالگیت خواهر گلم

 

این بود جریانات این ماه ما

دوستون دارم تا دیدیر دوباره bye

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اب نبات
2 تیر 92 10:14
سلام عزیزم خوش بگذررررررررررررررررررررررره..تولد همه شون مبارککککککککککککک
مهسا مامان صدرا جونی
23 تیر 92 1:56
عزیزم هر چند که خودم دیدمتون ارومیه ولی بازم امیدوارم بهت خوش بگذره تولدت همه تون مبارک.