شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

6خرداد سالروز تولد مهربانترینم مبارک

1392/3/31 13:49
نویسنده : مامان هانیه
273 بازدید
اشتراک گذاری

 

حمید جان تک ستاره همیشه جاودان قلبم تولدت مبارک

انشالا به امید روزی که جشن 100سالگیت را برگزار کنیم

ببخشید امسال مثل هرسال نشد اخه خودت که شرایطمو میدونی

قصورم را ببخش که همه تقصیر من نیست

تا میخواستم چیزی بپزم همین که چشمم به گوشت و مرغ و بوی پیاز داغ میافتاد حالت تهوع سراغم میومدسبز

به همین دلیل به غذایی ساده اکتفا کردم

ولی خدا روشکر شب با امدن بابا علی و مامان سیما و اتی جون و سمیرا و شهرام و امیر

بزم شادیمون صد چندان شد؟(مخصوصا قسمت کادوها)شیطانزباننیشخند

راستی عشقم کیک امسال سلیقه دخترت شاه صنم

بزرگترین و خوشرنگترین کیک و واسه باباجونش انتخاب کردهابروقهرمنم یکم حسودی کردم و اینجوری شدمعصبانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)