شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

اولین تپش

1392/5/2 12:52
نویسنده : مامان هانیه
326 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترین ای که باز خدای عالم مرا سرمایه دار ترین زن روی زمین کرد

چرا که فرزندی چون شاه صنمم نورسیده ای به شیرینی تو و همسری مهربان به من داده

پس من بسیار ثروتمندم

نفسم امروز برای اولین بار چشمم به روی ماهت نورانی شد

اخ که چقدر کوچک و معصومی

تورا از نفسم از وجودم از خون رگهایم میپرورانم

تورا از شیره ی جانم از نور چشمانم از گرمی تنم

از روحم میپرورانم

عزیز دلم امروز اولین سونو گرافی رفتم وای که چقدر کوچولو یی شما

جیگلتو مامان بخوره

الان دکتر گفت تقریبا 9 هفته ای هستی

ضربانت تو هر دقیقه 177 تا میزنه انشالا که 120سال همینطوری بزنه.........................امین

دکتر گفت قلب این فسقلی از گنجشکم تندتر میزنه

وای که داشتن قند تو دلم اب میکردن

مثل اینکه اولین بارم  مامان میشمنیشخند

دوست دارم کوچولوی خودم

وقتی از اتاق سونو اومدم بیرون بابایی با دلواپسی زود پرسید چی شد؟

گفتم همه چی عالی

از اونجا رفتیم پیش دکتری که قرار شما رو به دنیا بیاره البته ابجی جونتم اون به دنیا اورده

اقای دکتر افتحی خیلی دکتر خوبی خدا عمرش بده

اونم گفت دخترم رشد بچت خیلی خوب فقط اضافه وزن خودت زیاد  که باید کنترل کنی

گفتم اقای دکتر دست خودم نیست خیلی گرسنه میشم خیلی شکمو شدمبغلچشمکاز خود راضی

از مطب که با بابایی جون اومدیم بیرون مستقیم رفتیم خونه مامان سیما اخه ابجی جون اونجا بود

اخ که دلم میخواد زودی بیای پیشمون................اشالا

اینم اولین عکس قند عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اب نبات
1 مرداد 92 14:32
سلام عزیزم متن بالا رو خیلی با احساس نوشتی ...دخملی چطوره خوبه؟؟خودت خوبی مامانی مهربون؟؟ان شالله نی نی نازتون صحیح سالم بیاد توی بغل مامانی گلش..الهی اااااااااااااااامین


ممنون عزیزم انشالا خدا به شما هم یه نی نی ناز و سالم زودی بده