شاه صنم جونمشاه صنم جونم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

من با فرزندانم هستم بی انها هیچم

برای دختر 3 ساله خودم

1392/8/14 20:51
نویسنده : مامان هانیه
428 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم ای که برای اولین بار منو مادر خواندی ای که منو به ارزوهام رسوندی ای که زندگیم بی

تو هیچ ماشالا الان دیگه واسه خودت خانمی شدی والبته هرچی که بزرگتر میشی شیطونتر میشی

ماشالله دبگه از اون صنم ساکت خبری نیست جیغ میزنی در حد تیم ملی

وقتی ازت میپرسم داداشی رو دوست داری میگی ایه(اره)دستاشو میشورمنیشخند

دخترم فدای ناز و عشوه هات بشم الهی 

امیر حسین نازم وامان از شیطونی های شما جات کوچک شده مادر البته حق داری البته کم مونده دیگه بیای تو بغلم نفسم

واسه 16 ابان وقت اخرین سونوگرافیم اخرین باری که از صفحه مانیتور میبینمت مامان جان چند هفته بعد

از نزدیک میبینمت فیس تو فیسمژه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسر من ناز من عاشقتم تو شیر مرد منی

تو مرد منی الان خیالم راحت که یکی هست وقتی منو بابایی نیستیم مراقب شاه صنمم باشه اخه اون دختره

بیشتر در معرض اسیب دیدن می شه واسه همین خواهش میکنم حواست همیشه به ابجیت باشه تو مرد مایی

صنم جونم شما هم باید همیشه مراقب داداشی باشی خواهشم اینه همیشه باهم صمیمی باشین عاشق هم

باشبن هرروز همدیگه رو ببینید و هرروز از حال هم باخبر باشین

من عاشق هر دوتونم ابنو هیچوقت فراموش نکنید که مامانتو حاضر زندگی و جونشو واسه شما بده هر وقت که بخواین میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)